søndag 29. juni 2008

Beste indiske i Oslo

Her har nok Robinson og Fredag forglemt seg litt. Det var ikke krydder i hverdagen, men heller mangel på krydder jeg tenkte etter et besøk ho Mister India. For ikke å dvele ved det negative, så benytter jeg heller anledningen til å fortelle om min favoritt blandt de indiske restaurantene -AGRA. Av alle indiske jeg har vært på er Agra min favoritt - både i inn og utland- jeg har riktignok ikke vært i India, så med et forbehold der:)

Maten kommer inn fresende på jernfat, og smaksløkene løper løpsk bare av lukten. Sausene er kraftfulle og medium har et godt nivå på styrkeskalaen. Jeg liker min mat sterk og god, og på Agra er det muligheter for dette -den er ikke tilpasset den gjennomsnittlige norske gane - og det gleder meg.

Jeg prøver alltid å være åpen for nye plasser, men denne gangen returnerer jeg igjen til Agra!

Ingen kommentarer: